Friluftslivsgruppa har vært på tur! - Sigdal ungdomsskole - ungdomskolen i Sigdal kommune

Friluftslivsgruppa har vært på tur!

friluftsliv_toveseter.pngDenne uka har friluftslivsgrupppa på 9. trinn vært på tur! Den første dagen gikk noen fra Haglebu og noen fra Sandvasseter, før alle møtes på Toveseter. Planen var å ligge ei natt i lavo, men etter å ha sett værmeldingen ble planene endret. Gruppa valgte å overnatte to netter på Toveseter. Tirsdag kveld ble det fisking, gåtur og kos på hytta. Høydepunktet onsdagen var besøk av en reinsdyrflokk på tunet! Torsdag var planen å komme seg til Istjern, men det var så vått i bakken at gjengen bestemte seg for å slå leir ved Tempelseter. Det har vært en super turgjeng, positive og flotte ungdommer som nyter friluftslivet til fjells. Tusen takk for turen!

friluftsliv1.jpg

friluftsliv5.jpg