Årets triatlon vel gjennomført! - Sigdal ungdomsskole - ungdomskolen i Sigdal kommune

Årets triatlon vel gjennomført!

triatlon1.pngI dag deltok 24 elever fra 8., 9. og 10. trinn på triatlon. I regn og grått høstvær gjennomført elevene 500 m svømming (i bassenget), 28,5 km sykling rundt Soneren og 7,5 km løping rundt Kråkefjorden. Det var fellesstart etter kort pause på hver disiplin. Noen hadde deltatt før, og det ble mange perser! Ole Viksbråten satte nye skolerekord i løping, sykling og sammenlagt tid! Ekstra stas er det med de jentene som stiller opp, neste år håper vi flere kaster seg med! Det var premiering i hver disiplin og sammenlagt i gutte- og jenteklassen.

Sammenlagtvinnere ble Mia Havikhagen og Ole Viksbråten, begge fra 10. trinn! Vi gratulerer!