Triatlon - Sigdal ungdomsskole - ungdomskolen i Sigdal kommune

Triatlon

triatlon2017.pngFredag 28.4 deltok 24 elever fra 8., 9. og 10. trinn på triatlon ved Sigdal ungdomsskole. I surt vårvær gjennomført elevene 500m svømming (i bassenget), 28,5 km sykling rundt Soneren og 7,5 km løping rundt Kråkefjorden. Det var fellesstart etter kort pause på hver disiplin. Det ble mange nye perser og tidligere skolerekorder ble slått! Neste år håper vi at enda flere jenter har lyst å ta utfordringen. Det var premiering i hver disiplin og sammenlagt i gutte- og jenteklassen.

Sammenlagtvinnere ble Ingeborg Sandsbråten Solum og Ole Viksbråten, fra henholdsvis 10. trinn og 9. trinn! Ole med ny skolerekord i både løp, sykkel og sammenlagt, og Ingeborg med ny skolerekord i løping. Vi gratulerer!

For tider, se her...