Brageteateret kommer på besøk! - Sigdal ungdomsskole - ungdomskolen i Sigdal kommune

Brageteateret kommer på besøk!

natives.jfifOnsdag 15. januar kommer Brageteateret på besøk igjen, denne gangen med forestillingen NATIVES. Den handler om hvordan ungdom vokser opp som innfødte i den digitale verdenen. Vi møter tre 14-åringer som alle har ganske dramatiske opplevelser på bursdagen sin. Gjennom tre monologer som vever seg inn i hverandre ser vi hvordan livene deres preges, formes og uttrykkes sømløst i både den virkelige og den digitale tilværelsen. Samtidig er det kort og godt en forestilling om å ikke lenger være barn. Og om hvordan verden kan gi deg et ganske solid slag i trynet når du tar skrittet ut fra det trygge og kjente i barndommen.