Årets triatlon vel gjennomført! - Sigdal ungdomsskole - ungdomskolen i Sigdal kommune

Årets triatlon vel gjennomført!

triatlon_vinnere.png 30 elever fra 8., 9. og 10. trinn deltok på årets triatlon! I nydelig høstvær gjennomført elevene 500 m svømming (i bassenget), 28,5 km sykling rundt Soneren og 7,5 km løping rundt Kråkefjorden. Det var fellesstart etter pause på hver disiplin. Noen hadde deltatt før, mens andre var med for første gang! Ekstra stas er det med de jentene som stiller opp, neste år håper vi flere kaster seg med! Solveig Frøvold satte ny skolerekord i løping! Det var premiering i hver disiplin og sammenlagt i gutte- og jenteklassen.

Sammenlagtvinnere ble Solveig Frøvold og Marius Wiersdalen, begge fra 9. trinn! Vi gratulerer!

triatlon_løping_alle_2.png

triatlon_løping1.png